Post by nbawpactbamjupons on Mar 9, 2022 7:29:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mech Arena ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mech Arena IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Mech Arena 2022 version ▞▞▞
Mech Arena Action mybq
Jeg spiller dette spil i omkring 2 år, og jeg har aldrig set et spil som dette og råder mange af mine venner til at spille dette spil. Men i den seneste opdatering af piloter er det svært at købe EXOTIC(EPIC) og PROTOTYPE(LEGENDARY) piloter, da det fra begyndelsen er meget svært at tjene a-mønter, da vi er nødt til at købe andre ting (såsom mekanik, våben og opgradere dem) men nu skal vi også købe piloter (EPIC og LEGENDARY) og implantatfærdigheder (EPIC og LEGENDARY). Så jeg bad dig om at give a-mønter i løs vægt👍
Dette spil er så vanedannende! Det minder mig om nogle af de pc-spil, jeg spiller, hvilket gør det så meget mere underholdende end andre mobilspil. Jeg elsker, hvordan du kan tjene nye ting i stedet for direkte at købe dem (selvom det er en mulighed, og det kunne jeg måske have gjort...). Jeg nyder hver mechs unikke færdigheder og egenskaber, det gør, at hver kamp får en unik oplevelse. Super sjovt! Mit eneste problem er, at jeg af og til bliver afbrudt, og der er alvorlig forsinkelse. Det gør det nogle gange uudholdeligt at spille dette spil.
Dette spil er fantastisk, jeg brugte nogle penge, og jeg har det sjovt, men et problem, jeg har, er matchmaking. Jeg har en trupstyrke på 1600, og jeg bliver sat sammen med folk, der har holdstyrker på 2000-2500. Efter min mening er dette lidt uretfærdigt, men derudover er spillet fantastisk.
80% af spillerne er faktisk bots. Dine holdkammerater er ubrugelige og gør ingenting. Venlige bots ser ud til at være programmeret til konstant at gå ind i dig og blokere dine skud. Fjendens bots ser ud til at være programmeret til at fokusere faktiske spillere. I det øjeblik, du viser dit ansigt, sætter de fokus på dig, selvom der er meget bedre mål for dem at skyde. Når du først har spillet et stykke tid, skruer matchmaking dig over og placerer dig med pay-to-win-spillere, der ikke dør, især da dit hold er fyldt med bots, der ikke gør noget.
Rigtig godt spil, når man først får styr på det. Det eneste, jeg vil sige, er at være forberedt på at blive dræbt af spydspande hele tiden. De behøver ikke engang at kunne se dig for at låse på, der er ingen måde at undvige at blive ramt af missilerne og oven i købet kan du ikke gøre noget for at annullere låsen på de har på dig.
Åbn din tegnebog. Dette spil var så sjovt, men matchmaking er så ødelagt, at du har et hold af AI mod et andet hold, der har 1 spiller med dobbelt så mange hangerpoint end dig. Problemet er steget med tilføjelsen af piloter og P2W-spillere, der vokser denne kløft. Grafikken, kortene, spillet er alt sammen fantastisk, men ødelagt af disse fakta.
Godt spil, meget sjovt at spille. Klansystem skal tilføjes, da der er et meget solitært spil, som det er lige nu. For F2P-spillere er skins chancer, når du brugte på noget roulette en joke, du skal reducere alle de ubrugelige skins.
Godt spil, men kun for rige mennesker. Betal for sjov, betal meget for at vinde 😆👍
Sådan et fantastisk spil. Desværre er kundeservicen ligeglad med at hjælpe dig. De er kun optaget af at tjene penge, ikke at tilfredsstille kunden. Over en fejl, jeg lavede, sagde de dybest set oh well.
Jeg kan lide spillet, men en ting, jeg ikke kan lide, er, at spilpengene er for mange, det tager 1 måned at tjene 100.000 kreditter eller en mønt.
Dette spil er fantastisk, men hvorfor jeg gav det 4 stjerner, fordi robotterne er dyre som Guardian, det kostede 975 A-mønter, og jeg kan kun gøre 375 A-mønter, så meget er svært at få det, så sænk venligst alle bots-prisen. for dyrt og at rotere kameraet er lidt svært, men generelt er det et fantastisk spil og sænk også alle våbenprisen. Jeg kunne ikke få Missile Rack 8, fordi det er 310.000 kredit, og jeg kan kun nå 157.000 kredit, så sænk det så jeg kan vær glad for at ødelægge en anden spiller😁😁😁😁😁
Mech Arena Action zri
TLDR; Fantastisk spil Kan varmt anbefales. Dette er en roman, men dette er min fulde anmeldelse og modargument til de fleste negative anmeldelser. Jeg har ledt efter et telefonspil for at fordrive tiden lidt. REDIGERET: De seneste par opdateringer har tydeligt gjort det klart, at udviklerne ikke har til hensigt at vige tilbage fra et p2w-format. Piloter er en joke. Fjernelse af refusionen fra begivenhedstokens er et bs-træk fra udviklernes side. Dette spil er blevet forringet betydeligt, siden jeg begyndte at spille det. Medmindre der foretages en væsentlig balancering, og pilotformatet ændrer sig væsentligt, vil og KAN jeg ikke anbefale dette spil. Bottomline, udviklere er uden tvivl værre end EA med hensyn til mikrotransaktioner. Det er en joke.
dette spil anbefales ikke til spillere, der ikke bruger penge.. det er en total løn for at vinde spil, lige siden de frigiver pilotimplantatet i spillet, er der ingen måde for en gratis spiller at maks. mindst én pilot og implantere det vil tage dig for evigt og den anden ting er, at der er så meget bot i dette spil, der er udstyret med legendariske piloter og implantater, at de tydeligvis tvinger dig til at købe i dette spil for at indhente bots, der kan dræbe dig på et øjeblik. Det er et totalt pengehungrende spil. .
Helt forfærdeligt. Menuen er fyldt med fejl, uendelig indlæsningsskærm, når du forsøger at gøre krav på gratis kasser, og oven i det, prøv ikke at købe noget, eller du vil miste dine penge, og support sender bare automatiske beskeder, der ikke hjælper. Købte noget for 3 dage siden og har aldrig modtaget det og har prøvet at få mine penge tilbage lige siden uden held. Det ville være 0 stjerner, hvis det var en mulighed. Også kundeservice er en joke.
Det bedste spil nogensinde muligt. Dette er mit yndlingsspil. Men grunden til, at jeg gav 4 stjerner, er, at det ikke er fair at kæmpe med professionelle spillere. Hvis du er pro, så er det ikke svært, men pro er for pro. Det er for svært at dræbe dem, men det er ikke hovedproblemet, fordi vi nogle gange får rigtige spillere, men bots-våben er for overmandede. Hvis bot og jeg har samme pistol samme opgraderet, men altid bot vinder. Hvis du løser dette, vil jeg give 5 stjerner.
Dette spil er så tæt på at være, hvad War Robots plejede at være, at det til tider kan være rigtig sjovt, selv med et begrænset arsenal, men det udligner ikke helt det negative. Til at starte med er dette spil fyldt med app-køb, i det øjeblik du starter spillet giver det dig mulighed for at købe mechs og våben, hvoraf nogle du ikke engang skulle have købt endnu og gav store fordele. Udjævningen er også langsom, og selvom du spiller flere spil, er der et xp-loft, der forhindrer dig i at låse op for flere.
Det er en forenklet version af mech warrior, som ikke er dårlig, jeg er ikke en bruger og er tæt på den højeste rang, du kan få. Spillet er noget skuffende, fordi jeg forventede PVP. Det er på en måde stablet, fordi dine modstående bots og teams normalt er bots, der ikke er så gode. Fjern bots fuldstændig, og spillet kunne være fantastisk
Mech Arena Δράση yri
Jeg vil gerne vide, hvems idé det var at få dit eget holds AI-mekanikere til at spille mod dig, for eksempel når du spawner for at få hævn, en mech kommer i vejen for, at du skyder fjenden og og og hvem er den kloge idé, det var at sætte en robot bag dig, når du forsøger at gemme dig, så du ikke bliver ramt, er der altid den dumme robot bag dig øvh vildt irriterende, hvis jeg vidste, hvem der gjorde det, ville jeg sparke ham lige i nødsækken.
Spillet er godt, jeg nød det faktisk, men... Mit største problem er, at jeg bliver ved med at blive matchet med de svageste spillere i kontrolpunktssammenstødet, og jeg bliver ved med at tabe det så mange gange nu, at de enten bare går til et drab eller laver bogstaveligt talt ingenting og jeg er for det meste den, der laver alt arbejdet, og de nåede knap alle sammen til 10.000. Hvilket er virkelig frustrerende. Og hvorfor kan jeg ikke anmelde en spiller? Hvad hvis der er nogen, der går i tomgang? Det her er bare dårligt. Bare rent dårligt. 🙄
Optjent og købt en masse kreditter til ny bot. Næste dag er alt væk. Support reagerer ikke. Stor rip off
Det er et rigtig godt spil, jeg elsker det så meget. Men når jeg går ind i spillet, dukker alle "dagens tilbud" bare op, og jeg hader det. Og tilføj venligst en bot, der kan afspejle skud, og en, der kan tage det skud, der blev skudt mod den, og bruge den mod sine fjender. Og tag en gratis leg eller træning, så vi bare kan øve os og blive bedre. Hvis du tilføjer en træningsfunktion, tillad venligst tilpassede træninger, hvor du kan øve dig i, hvad du skal gøre med en bestemt mekanik, hvis du er i klemme.
De skal holde professionelle spillere ude af turneringen. Turneringerne er den bedste måde at tjene på spillet uden at købe alt. Du skal stadig købe, hvilket er fint, men professionelle bør have deres egen turnering, så dem uden penge at brænde kan tjene i spillet. Ellers er det et fantastisk spil.
Jeg vil gerne give den 5* men kan ikke. Mængden af "bot" i spillet på vigtige spilletidspunkter gør det frustrerende at spille. 80%+ Jeg får massive kills og badges, men taber runden, fordi der er en mek, der står stille og bliver dræbt og afleverer point. Rapportering af dette problem, selv med video backup, gør intet. CSR bare kopier/indsæt autosvar. Rapporter skal indeholde pinkode, men det er begrænsede tilgængelighedsoplysninger.
Det bedste mech-spil og det eneste virkelig værd at spille, samt at investere tid og penge i det, efter min mening. Potentielt et 5-stjernet spil. Lige nu på en 4 baseret på gameplay (ikke 5 på grund af nogle balanceproblemer) og en 3, hvis du inkluderer nogle af dens andre problemer (matchmaking, for mange bots). Mikrotransaktioner er skyhøje (meget dyre, medmindre du vil male i de næste 3 år). [som en aktiv spiller, vil jeg ændre dette med eventuelle bemærkelsesværdige opdateringer]
Af en eller anden grund lader den mig ikke gøre noget, når jeg vælger RPG 2. Det siger, at RPG 2 overskred energigrænsen. Jeg har den rigtige mekanik (Lancer), men den virker stadig ikke. Ret det venligst.
Det er et sjovt spil, men meget pay2win. Indkøb af indhold vil i høj grad give dig en fordel i forhold til f2p-afspillere. Priser på mechs/våben og spilvaluta kan efter min mening være til den dyre side, selvom tilbud på rabat "deals" er hyppige. Free2play-spillere kan få spilvaluta for at låse op for alle mekanismer/våben gennem belønninger fra begivenheder eller daglige/ugentlige opgaver. Det vil dog tage et stykke tid, og du kan forvente at kæmpe for at forblive konkurrencedygtig over for betalende spillere.
dette spil er nok et af mine yndlingsspil. men der er nogle problemer. først og fremmest skal de tilføje nye mechs, for det andet skal de have nye mængder af våben, som mechs kan have på én gang. men generelt er dette spil FANTASTISK!!
Mech Arena ஆக்ஷன் qps
Betal for at vinde Spillet ser og føles godt ud, men efterhånden som du fortsætter med at spille, introducerer du gradvist mere og mere betaling for at vinde elementer, hvilket yderligere bevises af mangel på reklamer. Sår ikke anbefale til casual spillere, men hvis du leder efter spil, hvor du kan bruge dine penge, gå videre og have det sjovt.
Det kunne være et fantastisk spil, men der er nogle ting, der skal forbedres. 1) sigtesystem er absolut dårligt, det kan kun være en fejl i mit spil. Men jeg henviste mine 3 venner og det samme er med dem. 2) om henvisningslinkene virker de ikke. 3) du skal give xp i hver kamp. Jeg klager ikke over det nu antal XP, men efter få kampe, når du har fuldført mål, er der ingen mening i at spille spillet. Du får ikke XP, ingen divisionspoint efter 10999, nej ingenting.
Så langt så godt
Jeg anmelder ikke mobilspil, men det her er virkelig rigtig godt. Betjeningen er glat, den kører godt, og gameplayet er dynamisk og sjovt. Mit eneste problem er, at jeg installerede spillet ved hjælp af en skaberkode og ikke modtog de belønninger, der var knyttet til denne skaber. (Spoonkid specifikt) Andet end det virkelig godt!
Dette er et meget godt spil bortset fra et STORT problem. Matchmakingen er forfærdelig! Jeg har en bøjle på 1800 og bliver konstant matchet op mod spillere med over 4000. Som en let bruger gør dette spillet næsten uspilleligt til tider. Ingen kan lide at deltage i en kamp og øjeblikkeligt blive ødelagt af folk, der lige har betalt hundredvis/tusindvis af $'er for at hæve alle deres mechs. Jeg har dette vurderet til 2 *s, indtil det er rettet, og vil ikke bruge på dette spil. Hvis problemet er løst, vil jeg bedømme 5*s.
Spillet var fantastisk. Nu er det ved at blive alt for lønnet at vinde. Jeg kan allerede mærke, at jeg mister interessen med det p2w-gab, du skaber. Redigering for at svare på dev. Du opkræver op til 75$ for en mekanik. Hver mech over 20$ har statistik, der gør spillet umuligt at vinde som modstander. Hvad er meningen med at spille, hvis dette fortsætter?
Fordelene: grafikken er god, kontrollerne er god og kan tilpasses, pilottilsætningen er en god ny komponent til spillet, masser af begivenheder til at indsamle mekanismer, våben osv. Ulemper: spillerens match-up er ikke god (spiler ofte mod andre) tre divisioner højere og fordoble squad power), pay to win-faktoren er helt ude af hånden, behov for at gøre kreditter/A-mønter nemmere at indsamle/modtage, hvordan skal du udføre opgaver med våben, der er umulige at få/nej måde at få flere tokens på?
Utrolig vanedannende, og jeg elsker det slibende aspekt af det. Jeg synes dog, der burde være en indikator, når nogen er bag dig, fordi det er uretfærdigt, når du lægger al ammunition til én person, og så efter du har dræbt dem, er der et dobbelt haglgevær-drabsskud bag dig. Jeg vil også gerne have flere chatfunktioner som "på din venstre/højre side!" Eller "Bag dig!" Eller endda "Følg mig!". Bortset fra det er spillet fantastisk, og grafikken er sindssyg, hvorfor jeg er forvirret over, hvordan min dårlige telefon formår ikke at halte!
Jeg bedømte dette i sidste måned med 2 stjerner med henvisning til min erfaring med pop-ups. Af en eller anden grund kan jeg ikke redigere min anmeldelse. Dit svar for at "retfærdiggøre" de overdrevne mængder af popups er ekstremt skuffende. Dette problem diskuteres i nok anmeldelser, det er et filtrerbart tag i anmeldelserne. Det er nok at have et meddelelsesikon i butikken for at fortælle os, at der er en uvist aftale. At skulle rydde 5 til 10 pop-ups individuelt hver gang jeg spiller gør tiden fra lancering af appen til at spille irriterende
Gik fra at elske dette spil til at hade det. Det var altid griny, da alle kom ud, men i det mindste lommepenge og gratis spillere kunne stadig vinde med dygtighed. Nu med pilotopdateringen er spillet fuldstændig p2w-skrald, og balancen er totalt ødelagt. Du kan ikke længere konkurrere på afstand med hvaler, og da du ikke kan slå hvaler i de ugentlige turneringer, kan du ikke vinde de premium-valutaer, der er nødvendige for at male, så du kan ikke avancere uden at betale nu
Godt. Men min telefon blev overophedet efter kun 1 spil. Mens jeg kan spille spil som Wild Rift i timevis, uden at det sker. Jeg har en Samsung Galaxy S21
Spil ok. kontrol har brug for lidt arbejde, og hvorfor bliver missiler overmandet i hvert spil, det er et mareridt. de burde være nervøse big time, og måske skulle du kunne komme væk fra dem. Nogle våben har brug for et boost. Også et loft for, hvor meget du kan tjene, er latterligt, især i grindy spil. Dette spil kunne være så meget mere synd. Vil ikke spille dette mere, og jeg elsker s@#t-svaret, der er super generisk, og hvorfor gider det?
Talking Cat Emma Ballerina Priložnostne spq
De mennesker, der bedømmer dette spil, har ikke spillet længe nok til faktisk at lære og spille spillet, så det er et sjovt spil, hvor nogle våben er ødelagte som Javalen Rockets og længere 10, men der er en ting, der generer mig, for et stykke tid venner kunne få en Mach, der havde 4 ben (glemte navnet), og de fik den, og jeg ville have haft den, men knappen dukkede ikke op på min skærm, også sæson 1-knappen dukkede kun op på min skærm.
Generelt et sjovt spil, bestemt påvirket af krigsrobotter. Jeg var nødt til at sænke min vurdering på grund af deres ekstremt forfærdelige kundeservice. Jeg bliver bogstaveligt talt ignoreret af dem på et problem, som jeg stødte på, da jeg brugte et youtubers-link. Oven i købet er udviklerne ekstremt grådige. De holder "aftaler" dukker på din skærm konstant. De fleste 10$+. Jeg bliver nu tilbudt en 70$-aftale bare for et mellemklassevåben på dets baserede niveau. Det er latterligt overpris. I skal holde op med at være grådige.
Pay2win men sjovt, når det spilles uden pengemekanismer
Spil er sjovt. Jeg betalte for premium sæsonkortet. Du kan tjene alt gennem grind, men jeg regner med, at hvis jeg har spillet en masse timer, så fortjener de noget. Grunden til den lave vurdering er, at de er alt for aggressive med annoncering, når du logger på. Jeg talte 10x pop-up tilføjelser, som jeg skal 'X ud af', før jeg kunne spille i dag. Hvis vi vil bruge $$, ved vi, hvor vi skal lede. Når du er så aggressiv med annoncer/kampagner, aftager det mit ønske om at fortsætte med at spille.
Stop mig, hvis du har hørt dette før: Dette spil er sjovt at spille, når du starter, men det bliver hurtigt et kedeligt grin. Matchmakingen er forfærdelig og favoriserer stærkt ptw-spillerne. Du vil blive matchet mod spillere med en 'squad power' to eller tre gange højere end din egen. De dræber dig igen og igen med et slag hver. Det er ikke sjovt, interessant eller konkurrencedygtigt. Det er ærgerligt, fordi selve gameplayet er ret godt, når du får et afbalanceret match.
Sjovt spil og det er ikke så svært
Det er et godt spil, men det har en tendens til at afbryde forbindelsen tilfældigt selv med WIFI
Mech Arena Action ujcx
Dette spil er fantastisk. Mekanikken, kontrollerne, balancen alt føles rigtigt. Få grunde til 4-stjernet. Det første er, at det bogstaveligt talt viser, at du nogensinde pakker, når du går ind i spillet, og du skal lukke hver af dem manuelt, hvilket er ubehageligt. For det andet er landbrugskreditter meget meget vanskeligt. Selv når jeg gennemfører alle begivenheder og mål, er beløbet bare ikke nok. Hvis du begynder at spille, så fokuser på at få én ting og brug ikke i spilvalutaer skødesløst, da du let løber tør for dem